Skip to main content
Beste forumleden



Omdat wij elke dag onze klantenervaring willen optimaliseren en verbeteren willen wij u graag uitnodigen om enkele vragen te beantwoorden in verband met onze technische probleem oplossingen.

Op deze manier willen wij graag onderzoeken hoe wij onze klantenservice kunnen aanscherpen.

Wij nodigen u graag uit om de vragen (hieronder terug te vinden), te kopiëren/plakken en de antwoorden er bij te noteren.

Mogen wij wel vriendelijk vragen om in dit topic geen technische problemen te melden.



De voorwaarde om te kunnen deelnemen aan deze enquête: Problemen die binnen het eerste contact met Proximus werden opgelost.



Alvast bedankt voor uw tijd om deze 5 vragen te beantwoorden:



1. Welk probleem heeft u ondervonden?



2. Hoe heeft u contact opgenomen met Proximus en hoe werd het probleem verholpen?



3. Heeft u nadien een enquête ontvangen? Zo ja, via welke weg gebeurde dit?



4. Had u deze liever via een andere weg ontvangen? Zo ja, dewelke?



5. Wat kunnen wij nog meer doen om ons als operator door u te worden aanbevolen?



Waarom stellen wij deze vragen? Omdat we graag onze service willen verbeteren zodat wij op elk vlak aan u eisen mogen/kunnen voldoen.
Iedereen,



Wij zijn er om u te helpen, maar aarzel zeker niet om ons hier feedback te geven.

U mag ons nu eens wijzen op wat volgens u nog beter kan, deze kans zou ik toch niet laten liggen! 😉





Voel u vrij om ons te helpen om de perfecte klantenervaring aan te bieden.





Grtjs,



Charlotte