Skip to main content
Hi,

Onlangs een nieuwe pc gekocht met Windows 10. Ik heb al vanalles geprobeerd op mijn mail in stellen hier via info op https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/email-instellen-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html en elders. Dit lukt niet (ik kan niet invullen wat er dient ingevuld te worden volgens uitleg en filmkes) en een proximus contact center doet dit niet voor pc (wel voor gsm en tablet).

Wie kan helpen?
Ria, je kan altijd gebruik maken van de webmail zelf: https://webmail.proximus.be/

De instellingen in de link hierboven zijn wel degelijk de correcte. Ben je zeker dat je beschikt over het correcte paswoord van de mailbox?

Als je bovenstaande link gaat openen kan je testen door in te loggen met je emailadres en het paswoord.
Hallo Ria,

Bij mij werken de volgende mail instellingen voor Windows Mail op Windows 10

- accountinstellingen

- change mailbox sync setteings / option for syncing your content

- geadvanceerde instellingen / incomming and outgoing mail server

incomming server: imap.proximus.be:993:1

outgoing SMTP server: relay.proximus.be:587:0

(v) outgoing server requieres authentication

(v) use the same username and password for sending mail

(v) Require SSL for incomming email

(v) Require SSL for outgoing email

Reageer