Vraag

Dubbele opnames in de planning en in conflicten

  • 7 September 2019
  • 35 reacties
  • 838 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3
Sinds de update van deze week, merk ik dat ik veel "dubbele" opnames heb op mijn V5 HD. Als ik ga kijken blijken de meeste dezelfde opname te zijn. Dus Masterchef om 17u botst met Masterchef om 17u. En opnames die toch verschillend zijn, voorbeeld Masterchef en Married with children, kan ik de geplande opname niet annuleren in de lijst van de planning. Ook andere plannings kan ik maar met moeite annuleren. Hier zit zo te zien iets fout in de programmatie van de planning, vooral ls het met de harde schijf te maken heeft. Heeft en die harde schijf misschien over het hoofd gezien bij de update?

This topic has been closed for comments

35 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Ik heb nog eens een factory reset gedaan en nu loopt bijna alles gelijk het moet.
Alleen de opname van Masterchef Australia 2019 op Vitaya E1119 van donderdag 12/9 was niet gelukt. Ik had maar 8 minuten. Ik heb die opname dus gewist. Kunnen jullie die nog terug zetten in SD modus ? Alleen die aflevering, de rest staat goed.😍
Reputatie 7
Badge +3
Kunnen jullie die opname van hierboven nog terug zetten? Masterchef Australia 2019 op Vitaya E1119 van donderdag 12/9.
@Elma Jammer genoeg kunnen we geen afleveringen meer terug zetten tot de oorzaak van het probleem is aangepakt. De decoder zal dus moeten worden omgeruild.
Kan je via volgende link het voor jou gemakkelijkste UPS access punt uitkiezen? Dan zend ik de nieuwe naar daar. UPS Point Locator
De oude kan je dan gerust teruggeven als je de nieuwe ontvangt.
Reputatie 7
Badge +3
Wenzel, alle afleveringen werden correct terug gezet door Geert. Alleen deze aflevering had maar 8 minuten opgenomen. Daar kon ik dus niks mee. Ik heb wel weer dubbele plannings in de conflicten. Maar mijn decoder hou ik, want als i een nieuwe decoder krijg, is die zonder harde schijf en dan kom ik niet toe. Ik laat geen enkele opname in korte termijn staan, want zo heb ik een beter overzicht.
Dus GEEN DECODER OPSTUREN aub.
Ik zal die aflevering maar overslaan dan.
Reputatie 7
Badge +3
Alles loopt nu goed. Ik heb geen ontbrekende afleveringen meer. Ik had de series gewist, de decoder herstart en dan de series die fout liepen, terug opgenomen. Ik heb nu geen ontbrekende afleveringen meer en momenteel ook geen conflicten. Ik hou deze treat nog open voor het geval ik maandag terug conflicten heb.
Reputatie 7
Badge +3
Ik stop ermee. Ik zal wel op VTMGO kijken naar de afleveringen die ik niet opgenomen krijg. Gisteren was het weer niet gelukt en de herhaling vandaag werd wel opgenomen maar ik kon hem niet bekijken of op lange termijn zetten, dat gebeurd dikwijls met afleveringen zonder volgnummer, ook met andere series, dikwijls zijn dat herhalingen maar als de originele er niet staat zou ik hem toch moeten kunnen zien. De serie staat nu op "60 dagen" maar toch werd het stukje aflevering van gisteren op harde schijf gezet, maar niet genoeg om iets te zien. Ik geef het op. 🤓
Als mijn decoder vervangen kan worden door een andere V5HD met harde schijf dus, dan wil ik wel wisselen, maar ben ik dan die films niet kwijt die nu op de harde schijf staan?
Ter info: bij omruilen ben je inderdaad de opnames kwijt die op de harde schijf staan, want ze staan lokaal op die harde schijf in je decoder en als je een vervangdecoder zou krijgen met harde schijf (v5 dus) daar staat nog niks van opnames op.
In feite kun je alleen nog de opnames bekijken die op de server opgenomen werden, om het even of je vervangdecoder er ene is met of zonder harde schijf.
Reputatie 7
Badge +3

Dus ik mag nu geen andere decoder nemen, want ik heb nog ganse series op de HD staan, die mijn man zal bekijken als hij tijd heeft.

Reputatie 7
Badge +3
Ik mis weer een aantal afleveringen van Masterchef Australia op Vitaya. Kunnen jullie die nog bijzetten in SD modus:
E1127 Dinsdag 24/9 rond 17u
E1132 Dinsdag 1/10 rond 17u
E1133 Woensdag 2/10 rond 17u

Ook de laatste aflevering van meerdere afleveringen achter elkaar (herhalingen) van zondag 6/10 aflevering S2-E9 om 15u50 van Supergirl op Zes is niet opgenomen. Ook in SD modus aub.
De opnames opnieuw toevoegen zal niet gaan totdat de decoder vervangen wordt.