Vraag

Downgrade niet toegelaten, kan iemand mij vertellen waarom?

  • 20 January 2019
  • 2 reacties
  • 179 Bekeken

Sinds jaar en dag heb ik een internet start pakket (27,50 EUR) met Volume pack unlimited (10 EUR). Elk jaar doe ik een kostenanalyze en nu zie ik dat ik geen onbeperkte surflimiet meer nodig heb. Maar als ik wil downgraden en mijn Volume pack unlimited wil opzeggen, krijg ik van de klantendienst te horen dat dit niet mogelijk is. Ik zie nochtans dat de website het internet start pakket aankondigt voor 27,50 EUR per maand.
Kan iemand mij vertellen welke stappen ik moet nemen (behalve naar het 0800 nummer te bellen waar ik geen tijd voor heb?)

2 reacties

Ter info: best in eerste instantie wachten tot er morgen als er terug iemand van het proximus team hier op het forum langskomt om je verder te helpen met je probleem/vraag.
Kijk ook eens of je dit eventueel via http://myproximus.be kunt opzeggen
andere mogelijkheid is van het via een online formulier te doen:
>
https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_cancel_fls_cbu_new_2016/particulieren/producten/r-orphans/forms/opzegformulier.html
waar je "niet langer nodig" kunt aanvinken en de rest van de verplichte keuzevelden "neen" kiezen en zeker in het "eventuele opmerkingen" tekst veld , duidelijk aanduiden dat je alleen en enkel en alleen het "volume pack unlimited" wilt opzeggen.
Reputatie 7
Badge +4
Dag P. Gabriels

Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we dit voor je na.

Met vriendelijke groeten
Koen

Reageer