Gisteren (11-11-2019) bleek mijn vaste lijn ‘dood’ te zijn. Hoogstens enig gekraak. Naar mijn vaste lijn bellen leverde een ingesprektoon op. Via een chat met ‘Johanna’ werd dit opgelost door de lijn te resetten. Testen wees uit dat de lijn inderdaad weer ‘leefde’. Met dank aan Johanna.
Maar gisteravond bleek de lijn weer ‘dood’ te zijn. Dus vroeg ik deze ochtend (12-11-2019) weer een chatsessie aan. Maar tot nog toe krijg ik steeds de melding dat er geen chat-agenten aanwezig zijn. Bovendien blijkt de optie met e-mailcontact niet te werken; ik krijg steeds opnieuw het advies om te bellen of me te laten bellen. Maar met een dode lijn gaat dat echt niet lukken.
Vandaar mijn dringende verzoek op deze website (in de hoop dat een Proximus-technicus meeleest): Wilt u aub de vaste lijn zodanig resetten dat dit blijvend is. Alvast mijn dank voor uw reactie.