Mijn diensten zijn opgezegd en mijn decoder en modem zijn nog niet teruggestuurd.
Nu had ik graag mijn producten terug geactiveerd.
Hoe moet ik dit doen?
Bladzijde 1 / 1
Hey Jens,
We kunnen een herstel na opzeg laten uitvoeren voor de diensten die je laten deactiveren hebt. Kan je in je klantenfiche de gegevens aanvullen zoals je klantnummer? Dan kunnen we dit verder bekijken en in orde maken voor je.
Groetjes IngeDc
We kunnen een herstel na opzeg laten uitvoeren voor de diensten die je laten deactiveren hebt. Kan je in je klantenfiche de gegevens aanvullen zoals je klantnummer? Dan kunnen we dit verder bekijken en in orde maken voor je.
Groetjes IngeDc
Inge,
Heb ik aangepast!
Hou je me verder op de hoogte?
Jens
Heb ik aangepast!
Hou je me verder op de hoogte?
Jens
Hey Jens,
Zonet even je klantnummer erbij genomen. Op heden kan ik nog geen herstel na opzeg aanvragen daar het opzeg order nog in uitvoering staat. Van zodra dat order afgewerkt is, zal ik pas de mogelijkheid krijgen om het herstel aan te vragen.Ik volg dit verder op en houd je op de hoogte!
Groetjes IngeDC
Zonet even je klantnummer erbij genomen. Op heden kan ik nog geen herstel na opzeg aanvragen daar het opzeg order nog in uitvoering staat. Van zodra dat order afgewerkt is, zal ik pas de mogelijkheid krijgen om het herstel aan te vragen.Ik volg dit verder op en houd je op de hoogte!
Groetjes IngeDC
Inge,
Een idee hoe lang dit kan duren?
Een idee hoe lang dit kan duren?
Het opzeg order heeft als uitvoeringsdatum 11/06/2019. Een order zou in principe moeten voltooien na 48u. Groetjes IngeDc
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.