31 oktober werkte mijn internet en tv niet meer. Ik bel naar proximus en zeggen ze dat wij onze diensten hebben stopgezet. Na verschillende keren uit te leggen dat wij ons contract niet hebben opgezegd word ik van hot naar her gestuurd. Blijkt dat de ene dienst de andere niet is bij proximus en dus moest ik verschillende malen terugbellen.
2 maal werd er tegen mij gelogen da mijn diensten geheractiveerd worden binnen 48u. 1 maal was degene van call center zo onbeleefd da ik gewoon ophing. Na een 6de telefoontje werd er een heractivering beloofd binnen 48 uur. Toen ik 1 maal een persoon aan de lijn kreeg dat wel alles deftig uitlegde heeft deze mjj weten te vertellen dat zijn collega een fout heeft gemaakt bij de aanvraag tot heractivering. Hij vroeg alleen de heractivatie van mijn tv terug aan. Dat is echt pesterijen. Nu legt deze gast mij uit dat hij niks kan doen omdat er een case openstaat en die dienst niet werkt. Zij moeten eerst deze case behandelen voor ik mijn aanvraag terug kan indienen voor heractivatie van internet verbinding. Een case duurt 7 dagen dus 14 dagen wachten voor heractivatie van diensten da wij NIET hebben stopgezet. 10 dagen nadat we de factuur hebben betaald.
Wat is dit toch. Hoe kan men zomaar iemand zijn diensten stopzetten zonder communicatie met de klant. Ik heb geen achterstallige facturen of niks. Wij zouden een mail gestuurd hebben. Geef mij het bewijs want in mijn mailbox van verzonden berichten zal je niks terugvinden.
Heel de herfstvakantie verpest. 2 kindjes dat niks meer wiste te doen want alles werkt met internet!!!
Ergst van al is ik krijg een dreigmail dat ik al mijn goederen bbox etc..., moet binnen brengen of anders 248 euro moet betalen
Tis 2019 en zon klantendienst. Telefonisch wil niemand zon dossier behandelen. Niemand kan u helpen. De helft verstaat jou niet of versta ik niet omdat Hollanders zijn meestal. En degene dat iets in je dossier doen maken het nog erger met hun fouten.
Pfff men betaald zich al blauw vergeleken met buurlanden en kan er ni eens rust bij vinden dat alles op zijn plaats is
Ze kunnen niet eens een onnozele e-mail publiceren waar je terecht kan met klachten. Nee ze maken een 5 stappen omweg en als je juist antwoord krijg je online formulier. Men begrijpt percies ook ni dat je geen telefoon nummer kan ingeven via de 0800 of de site als je alleen internet en tv hebt. Veranderd da is naar klantennr ingeven mannekes
Nu zitk hier gewoonweg op een zaterdag nacht reviews te typen omdat men zelfs het internet en tv ni deftig kan laten marchere pff echt lastig als je maar 2 monopolie bedrijven hebt waar je terecht kan voor deze diensten
Ik eis dat mijn diensten zsm terug geactiveerd worden. Dat ik terug betaald word voor de dagen dat ik geen internet en tv heb gezien ik recent mijn factuur betaald heb en ik verwacht een compensatie voor het ongemak van een hele vakantie zonder internet en tv te zitten, het lastige personeel op de callcenters en het feit dat men zomaar liegt da ik de diensten heb stopgezet. Ik daag jullie uit om een bewijs daarvan te lev