Geachte mevrouw, geachte heer
Klant nummer 618003679 heeft een kapotte decoder geretourneerd bij een B-Post kantoor (2020 Antwerpen, De Bosschaertstraat) op 1 maart 2019, ruim vóór de uiterste inleverdatum.
Zie het ontvangstbewijs van B-Post als bijlage.
Het defecte toestel was verpakt in de doos waarin de nieuwe decoder is aangekomen, met ALLE etiketten bevestigd per uw instructies.
Ik heb nu intussen TWEE herinneringen gekregen voor deze verzending.
Als uw diensten alles zo nauwgezet opvolgden als de retournering van een kapot toestelletje, dan zou uw bedrijf een lichtend voorbeeld zijn. Helaas.
Ik meld u nu al bij voorbaat, aangezien u bijna een week later de zending nog steeds niet heeft ontvangen, dat ik in geen geval de “vergoeding” van € 149 zal betalen. Ik zou beter u een factuur sturen voor de nutteloze tijd, die ik mag doorbrengen met het antwoorden op uw twee rappels.
Bladzijde 1 / 1
Dag Ralph,
Er is een dossier (37821911) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Deze zal alles nakijken en je nog contacteren ivm de oplossing.
Ik heb ook genoteerd dat de factuur voorlopig niet betaald wordt.
Met vriendelijke groeten
Koen
Er is een dossier (37821911) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Deze zal alles nakijken en je nog contacteren ivm de oplossing.
Ik heb ook genoteerd dat de factuur voorlopig niet betaald wordt.
Met vriendelijke groeten
Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.