Skip to main content
Sinds de update al de 2e avond zonder proximus tv.

Heb de v5 compact decoder. Reset uitgevoerd... Maar heeft niks geholpen.

Signaal is ok want tv op verdieping heeft geen problemen. Kan ik mijn decoder ergens inruilen? Proximus winkel?
Goeiemorgen.

Mag ik even vragen hoe de reset werd uitgevoerd? Een reset van de decoder (om de software opnieuw binnen te trekken) is geen herstart, een reset doe je op volgende manier:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html#/dcdv5c
De manier in het filmpje werd gevolgd. Ik heb alle stappen tot oplossing overlopen, maar zonder succes.
De decoder kan via de Proximus shop niet omgeruild worden. We kunnen de decoder versturen via een UPS punt of laten leveren via Bpost. Kan je me via een privé bericht je lijnnummer/klantennummer en je gsm nummer even doorgeven aub?

Grtjs, Charlotte
Ook eerst eens de bbox resetten vooraleer de decoder te resetten kan som soelaas brengen.

Let op al je zelf moest instellingen veranderd hebben in je bbox dan moet deze wel zelf terug invoeren na een reset.

werkwijze voor reset: decoder volledig stroomloos zetten dan bbox resetten om hem dan te laten volledig opstarten en wachten tot het dsl lampje continu blijft branden om dan pas de decoder te resetten.

Edit: ik zie dat ze reeds een omruil voorgesteld hebben terwijl ik de uitleg aan het typen was ☺️

Reageer