Hallo, ik heb een probleem omtrent mijn decoder
Wij hebben 3 tv's, met op elk van die tv's een wireless aansluiting, en een decoder die verbonden is met de TV. Op 2 van deze tv's werkt dit zonder problemen, we kunnen digitale tv kijken.
Op 1 van die 3 sinds zaterdag echter niet meer.
Ik heb al geprobeerd om de decoder opnieuw op te starten via de 1/0 knop achteraan, en zelfs hem te resetten door de reset knop vanachter in te duwen. Ook het wisselen van de decoder met een andere tv helpt niet. Het is blijkbaar de aansluiting op net die TV die niet meer wil werken.
Het probleem blijft hetzelfde: de decoder toont dat de software geladen wordt, een paar minuten geduld. Daarna zou hij normaal verbinding moeten maken met Genius, daarna het Proximus logo tonen en dan naar het tv overzicht gaan. Dit gebeurt echter niet. Hij blijft na het laden van de software steken op een zwart scherm. Hoe los ik dit op?
Bladzijde 1 / 1
heb je geen mogelijkheid om de decoder even met een utp kabel direct aan de bbox aan te sluiten om zijn reset te laten uitvoeren en zo vast te stellen of het dan wel lukt.
Heb je dit probleem ook mocht je de betreffende decoder even verplaatsen naar een andere TV waar de decoder wel werkte?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.