Ik heb meerdere problemen. Soms valt het geluid uit tijdens het tv kijken. Met de voedingkabel uit te halen, is dit wel opgelost maar het is nogal lastig als dit meer dan eens in een avond voorkomt.
Ook ondertussen verschillende keren dat er bij een opname op komt, media niet beschikbaar of krijg ik een zwart beeld. Met te resetten (ook de modem) verandert er niks.
Of als ik klik op aflevering bekijken, deze gewoon spoorloos verdwijnt. Verbinding slaat soms enkele seconden uit. Heb dit tot 2 maand geleden nog nooit gehad.
Nog nooit veel problemen gehad met proximus maar de laatste maanden loopt het de spuigaten uit. Ik kijk soms meer op het opstartscherm van de decoder dan dat ik werkelijk tv kijk.
Bladzijde 1 / 1
Is je decoder rechtstreeks verbonden met je bbox via een netwerkkabel, want draadloze oplossingen zorgen ook soms wel voor problemen en door deze ook eens spanningsloos te zetten of in ander stopcontact te steken kan dit som opgelost zijn.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html
Hi missa
hoe verloopt de verbinding tussen modem en decoder ?
via kabel rechtstreeks of via een draadloze oplossing ?
heb deze deze dan ook gereboot, aangezien dit ook voor het probleem kan zorgen ?
hoe verloopt de verbinding tussen modem en decoder ?
via kabel rechtstreeks of via een draadloze oplossing ?
heb deze deze dan ook gereboot, aangezien dit ook voor het probleem kan zorgen ?
Het is via de kabel. Ik zal hem eens verwisselen want ik heb er 2 zitten op die plaats.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.