Sinds vorige week donderdag is het internet in mijn buitenverblijf buiten dienst. Na een telefoontje ging er de dag zelf nog een technieker langs komen. Deze meld echter zijn taak af als “adres niet gevonden” Hij had mij proberen te bereiken maar ik had op voorhand gemeld dat er geen bereik is via GSM van Proximus daar. Na nog een paar keer heen en weer te bellen en van het kastje naar de muur gestuurd te worden zijn ze er vrijdag bij Proximus achter gekomen dat het een algemeen defect was. De “specialist” ging het in orde brengen kreeg ik als antwoord. Heel het weekend niets gebeurt en vandaag zullen ze er eens naar komen kijken??????? Dus Proximus laat een algemeen probleem gewoon een verlengt weekend liggen zonder er gevolg aan te geven. Vandaag terug contact opgenomen met Proximus en weer van kastje naar de muur gestuurd. Echt een hopeloze firma dat zijn monopolie goed weet uit te spelen, maar o wee als je een dagje te laat betaald hé dan vlammen de prijzen de pan uit. Ik zou hier graag een compensatie voor krijgen maar ben het beu steeds doorverbonden te worden.
Bladzijde 1 / 1
Goeiemiddag,
Een compensatie kan pas worden voorzien als de storing volledig is opgelost. Je mag ons dan een seintje geven en dan zal dit door mijn collega’s van de administratieve dienst worden bekeken.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.