Geachte,
Vorig jaar ergens in de 3de week van juli voegde ik 500MB extra bij. Dit verscheen slechts in augustus op mijn surftegoed, terwijl ik het eind juli nodig had gehad.
Hoe komt dat? Is dat niet 'instant'?
Bladzijde 1 / 1
Ter info: als ik via #152*1# of via myproximus 500MB data bestel dan staat die 500MB er ogenblikkelijk op en dit voor de duur van één maand.
Goeiemorgen.
Als er mobiele data wordt bijgevoegd, dan is dit inderdaad onmiddellijk. Dit gaat geen dag duren en al zeker geen week.
Je kan dit via je MyProximus applicatie terugvinden.
Grtjs,
Charlotte
Als er mobiele data wordt bijgevoegd, dan is dit inderdaad onmiddellijk. Dit gaat geen dag duren en al zeker geen week.
Je kan dit via je MyProximus applicatie terugvinden.
Grtjs,
Charlotte
Maakt het wat uit dat ik de data toevoegde via punten van Premium Club?
Hallo Evarist_01,
Dit zou in principe geen verschil mogen maken. Kan je anders even via een privé bericht de betrokken klantgegevens bezorgen zodat dit verder kan worden nagekeken voor je?
Groetjes IngeDC
Dit zou in principe geen verschil mogen maken. Kan je anders even via een privé bericht de betrokken klantgegevens bezorgen zodat dit verder kan worden nagekeken voor je?
Groetjes IngeDC
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.