Beantwoord

Data Phone

  • 1 August 2019
  • 6 reacties
  • 899 Bekeken

Reputatie 3
Badge
Mijn telefoon is afbetaald en ik wil mijn dataphone opzeggen. Hoe doe ik dat?
icon

Beste antwoord door M_016 1 August 2019, 17:10

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Tenzij een Px-medewerker mij zou tegenspreken loopt de dataphone optie automatisch af na 24 maanden
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_end_joint/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/tariefplan-wijzigen/een-abonnement-gekoppeld-aan-een-toestel-wijzigen-of-stopzetten.html

Opgelet! Als u uw DataPhone-optie stopt (of wanneer dit automatisch afloopt na 24 maanden), dan beschikt u niet langer over de data die bij deze optie hoort.


Reputatie 3
Badge
Ik hoef dus niets te doen?
Nochtans heeft bij de aankoop de medewerker gezegd dat ik het zelf moet opzeggen.
Reputatie 7
Badge +4
Tenzij een Px-medewerker mij zou tegenspreken en de Px-website niet up to date zou zijn dus de formele Px-reactie even afwachten...
P.S.
Uw gsm-abo xyz voor nr abc - zonder de dataphone-optie - loopt uiteraard wel gewoon door (contract wordt van onbepaalde duur)
Reputatie 7
Badge +3
Dag Evarist_01,
De info van @M_016 is correct, dit loopt automatisch af.
Als je graag hebt dat we dit verder voor je nakijken, vul je dan even het betrokken gsm-nummer in op je profiel? Laat je ons dan iets weten?
Bedankt.
Groetjes,
Antonella
Reputatie 3
Badge
Dag Antonella, het is ingevuld.
Dank voor uw hulp.
Reputatie 7
Badge +3
Dank je wel, Evarist_01!
De dataphone optie en het lopend contract werden automatisch stopgezet op 24/07/2019.
Groetjes,
Antonella

Reageer