Skip to main content
Mijn telefoon is afbetaald en ik wil mijn dataphone opzeggen. Hoe doe ik dat?
Tenzij een Px-medewerker mij zou tegenspreken loopt de dataphone optie automatisch af na 24 maanden

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_end_joint/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/tariefplan-wijzigen/een-abonnement-gekoppeld-aan-een-toestel-wijzigen-of-stopzetten.html

Opgelet! Als u uw DataPhone-optie stopt (of wanneer dit automatisch afloopt na 24 maanden), dan beschikt u niet langer over de data die bij deze optie hoort.

Ik hoef dus niets te doen?

Nochtans heeft bij de aankoop de medewerker gezegd dat ik het zelf moet opzeggen.
Tenzij een Px-medewerker mij zou tegenspreken en de Px-website niet up to date zou zijn dus de formele Px-reactie even afwachten...

P.S.

Uw gsm-abo xyz voor nr abc - zonder de dataphone-optie - loopt uiteraard wel gewoon door (contract wordt van onbepaalde duur)
Dag Evarist_01,

De info van @M_016 is correct, dit loopt automatisch af.

Als je graag hebt dat we dit verder voor je nakijken, vul je dan even het betrokken gsm-nummer in op je profiel? Laat je ons dan iets weten?

Bedankt.

Groetjes,

Antonella
Dag Antonella, het is ingevuld.

Dank voor uw hulp.
Dank je wel, Evarist_01!

De dataphone optie en het lopend contract werden automatisch stopgezet op 24/07/2019.

Groetjes,

Antonella

Reageer