Dit is nu de 2de maal dat ik een rappel kreeg desondanks akkoord voor domiciliering. 1 ste maal werd mij bevestigd dat dom niet opstond in facturatiemodule,, nu weeral rappel omdat denkelijk weeral vergeten werd dit opnieuw op te zetten. Na een aantal facturen voor diensten die nie niet geleverd werden omdat de aansluiting verkeerd gedaan werd( vaste lijn bedrading niet gekoppeld aan processor) begint de Facturatie wel mijn keel uit te hangen bij Proximus. Nog zo n ervaringen
Bladzijde 1 / 1
Louter ter info: morgen pas komt iemand van Proximus langs op het forum om je verder te helpen.
Support kun je wel gratis bellen op 0800 22 800 maar de dienst facturatie zullen ze nu wel niet kunnen raadplegen op een zondag.
Support kun je wel gratis bellen op 0800 22 800 maar de dienst facturatie zullen ze nu wel niet kunnen raadplegen op een zondag.
Dag vkh,
Ik zie dat de domiciliëring vandaag 5 augustus 2019 geactiveerd is.
De voorgaande facturen kunnen we niet meer via domiciliëring laten verlopen en gaan manueel overgeschreven moeten worden.
De volgende factuur zou automatisch uitgevoerd moeten worden.
Alvast de excuses
Mvg, Koen
Ik zie dat de domiciliëring vandaag 5 augustus 2019 geactiveerd is.
De voorgaande facturen kunnen we niet meer via domiciliëring laten verlopen en gaan manueel overgeschreven moeten worden.
De volgende factuur zou automatisch uitgevoerd moeten worden.
Alvast de excuses
Mvg, Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.