Sedert vorige vrijdag ondervind ik een continue onderbreking van mijn internetverbinding. Via myproximus vraag ik om support (chat). Tot op heden geen enkele geen enkele reactie. Hoe is dit mogelijk?
je kunt nog bellen nu naar de helpdesk op het gratis nummer 0800 22 800 van de technische helpdesk.
NB: hier op het forum komt tijdens het weekend niemand langs van proximus zelf.
je kunt altijd zelf eens proberen om de bbox even te herstarten door zijn stroom te onderbreken gedurende 5 seconden of zelfs proberen om de bbox te resetten om te zien of het iets oplost.
hoe resetten > klik hier
is reeds gebeurd: help en bbox. Probleem raakt maar niet opgelost.
Dan best afwachten tot morgen wanneer de mensen van het proximus forumteam hier terug langskomen.
Je kunt ook overwegen om een gratis happyhouse technieker aan te vragen die bij je langs komt om het probleem eens dieper uit te vissen > hoe je die aanvraagt > klik hier
Heb je die onderbrekingen enkel via WiFi of ook met een kabelverbinding?
Geert
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.