Kan iemand mij zeggen wat de meest efficiente manier is om contact op te nemen met de klantendienst? Ik zou graag een mailtje sturen, maar word gewoonweg van het kastje naar de muur gestuurd....Als ik bel, krijg ik mijn probleem te horen ALLEEN ik krijg het niet opgelost!!!! Dit is gewoonweg verschrikkelijk.
Bladzijde 1 / 1
als je de flow volgt op
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html
dan klikken op "hulp op maat " > ik ken mijn nummer (of ik ken mijn nummer niet, als je geen vaste telefoon hebt) enz…. tot op het einde waar je ongeveer onderaan kunt klikken op "mail ons"
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html
dan klikken op "hulp op maat " > ik ken mijn nummer (of ik ken mijn nummer niet, als je geen vaste telefoon hebt) enz…. tot op het einde waar je ongeveer onderaan kunt klikken op "mail ons"
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.