Skip to main content
Hey iedereen.

Onlangs bestelde ik een smartphone + abbo bij proximus. Hier werd heel duidelijk vermeld dat er een cashback zou zijn van 149 euro. Daar ik 149 euro betaalde voor het toestel zou ik dit dus volledig kunnen terugvorderen. De aankoop deed ik samen met een mobilus m pakket + 2gb data. De bestelling deed ik op 12/02. Nu blijkt die promotie bij huawei helemaal niet meer te gelden en vind ik het straf dat dit zomaar geadverteerd werd als cashback. Nu kan je deze cashback uiteraard niet meer terug vinden op de site van proximus dus heb geen printscreen helaas. Hoe moet dit nu verder? Alvast bedankt en ik hoop dat hier toch nog een oplossing voor gevonden kan worden. Groetjes, Jasper.
Ter info: op de site van Huawei https://consumer.huawei.com/be/campaign/campagnes/

staat er inderdaad ook weergegeven tot 16/0/19
Ter info: op de site van Huawei https://consumer.huawei.com/be/campaign/campagnes/

staat er inderdaad ook weergegeven tot 16/0/19
Dit zou toch niet mogen? Knappe marketing strategie maar dit kan toch echt niet door de beugel. Graag een antwoord van iemand bij proximus?
stuur anders een Privébericht (klik hier) indien hier op den duur geen reactie op komt.
Iemand van proximus? Reeds privé bericht gestuurd maar geen reactie

Reageer