Skip to main content
Waarom kan ik mijn punten niet raadplegen?
@Thierry M Krijg je deze niet te zien via het tabblad 'Mijn voordelen' in je MyProximus-account?

Groetjes, Antonella
nee
Dag Thierry M,

Ik heb hiervoor dossier 43155743 opgemaakt voor de bizz club. Zij houden u verder op de hoogte.

Groetjes,

Antonella
Beste,



Ook ik vind nergens mijn gespaarde punten terug.

link hierboven werkt niet!!!

hoe geraak ik er nu aan?
Beste,

Via de onderstaande link kan je meer info vinden hoe je de punten kan omruilen met uw My Proximus-account

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_club_exchange/particulieren/support/myproximus-en-facturen/premium-club-en-enjoy/premium-club-punten/premium-club-punten-raadplegen-en-inruilen.html

Mocht het nog niet lukken kan je altijd klantgegevens aanvullen via uw profiel en de foutmelding doorsturen die je krijgt.

Mvg, Koen

Reageer