dag 1 van een hel; begin 2019 ergens
bizz expert Gerry Serneels wordt via de website naar mijn gestuurd telefonisch voor zakelijke opvolging.
Na heel wat mails en bellen een contract getekend voor call connect + internet + gsm’s met abbonnementen voor de zaak
Heel veel problemen gehad reeds met de call connect; 2 nieuwe toestellen, 7x technieker langskomen voor storingen, etc
Maandelijks een minimum van €500 voor alles in ons pakket te betalen.
Dit is veel te veel voor wat we krijgen, Bizz expert opgebeld meermaals en geen reactie
meermaals online contact proberen zoeken
meermaals telefonisch naar proximus aan het lijntje gehouden
meermaals boos geworden want we staan gewoon machteloos
afgelopen weekend OP AFSPRAAK in proximus center Wijnegem 17u 2/11/2019 , 10min op voorhand aangekomen en om 17u15 weer doorgegaan omdat ik er zat gelijjk piet snot te wachten op hulp.
Wat een schande is dit!
We kunnen gewoon geen kant uit, willen we onze diensten opzeggen moeten we nog verbrekings vergoeding betalen ook!
SHAME ON YOU