Ik heb sinds een maand bijna geen 4G bereik. Vaak maar een E of H-netwerk. Ik ben speciaal naar een abonnement overgeschaleld om meer gebruik te kunnen maken van 4G maar het is waardeloos. Ik heb ook een nieuw toestel aangekocht omdat dit naast een slechte simkaart ook een reden kan zijn. Zowel binnen als buitenshuis beperkt bereik. Het vervelendste is dat ik veel gebruik maak van GPS, maar zonder 4G is dit niet te vertrouwen. Mijn vriend, heeft bij een andere provider wel bereik op mijn moeilijke plaatsen
Bladzijde 1 / 1
In afwachting dat er morgen een proximus medewerker je verder kan inlichtingen geven:
Een reactie van een proximus medewerker was o.a:
Proximus heeft een 4G-dekking van 99,9% van de Belgische bevolking volgens het BIPT. Toch maken we er steeds werk van om onze dekking nog meer te verbeteren en met oplossingen te komen voor onze klanten.
dekkingsgegevens :
https://www.bipt-data.be/nl/projects/atlas/mobile
en bvb voor orange:
http://apps.orange.be/gis/jsp/index.jsp?language=nl
Een reactie van een proximus medewerker was o.a:
Proximus heeft een 4G-dekking van 99,9% van de Belgische bevolking volgens het BIPT. Toch maken we er steeds werk van om onze dekking nog meer te verbeteren en met oplossingen te komen voor onze klanten.
dekkingsgegevens :
https://www.bipt-data.be/nl/projects/atlas/mobile
en bvb voor orange:
http://apps.orange.be/gis/jsp/index.jsp?language=nl
Kan je aub je gegevsn vervolledigen op je profiel ? Dan kan ik dit eens voor je nakijken.
Heb je dit probleem enkel thuis of ook op andere plaatsen ? Kan je eens testen door je SIM in het toestel van je vriend te steken en zijn SIM in jouw GSM ?
Heb je dit probleem enkel thuis of ook op andere plaatsen ? Kan je eens testen door je SIM in het toestel van je vriend te steken en zijn SIM in jouw GSM ?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.