Skip to main content

Ik heb een Iphone 11 gekocht met een abonnement van 35 euro, waarvan 20euro voor het afbetalen van de gsm is en 15 euro voor belwaarde etc.

 

Ik heb mijn nieuwe nummer en Iphone 11 binnen gekregen er is geen enkel probleem met de Iphone maar wel een probleem met de simkaart. Ik wacht al 2 weken tot mijn simkaart geactiveerd wordt, ik heb al twee keer de klantendienst gebeld en ik heb telkens een eticket gekregen.

 

Mijn simkaart nummer is: 2100357108184

Referentie nummer is: R4WEBSHOP005867450

TUI: pas maandag komen de mensen van het Proximus team hier op het forum terug langs.


@Mikail 

Beste,

ik volg het order voor de simkaart mee op : er zijn vandaag al aanpassingen geweest om de simkaart te linken aan je telefoon.  Ik verwacht dat het snel ok zal zijn.

Groeten, 

Tina


@Mikail Ik zie dat je nieuwe nummer en bijhorende simkaart actief staan. Het klopt toch dat er nu 2 gsm-nummers actief staan op jouw naam? Of moest het nummer met 0473****08 worden opgezegd bij de activatie van het nieuwe nummer? Groetjes, Antonella


Reageer