De app om mobiel tv te kijken werkt weer niet, geen zin om elke keer de app te verwijderen en opnieuw te installeren....
Bladzijde 1 / 1
Welk probleem ondervind je dan precies? Grtjs, Charlotte
Krijg een zwart scherm met drie puntjes erin... als ik dan even wacht gaat het automatisch terug naar tv gids... is op gsm en tablet...
En op dit moment ben je wel degelijk met een Proximus netwerk verbonden? Kan je me even je login bezorgen via een privé bericht?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Nu werkt weer niet, na 10 pogingen switchen van TV gids- zenders - TV gids - login - wachten ....
Beste,
Sedert gisteren 7/11/19 werkt mijn Pickx op mijn iPad niet meer...eerder geen problemen gehad..op mijn smartphone werkt hij wel nog ..hoe kan dit opgelost worden ?
Proximus medewerkers komen hier langs tot 22 u en niet in het weekend of een feestdag, dus zal het pas dinsdag zijn dat ze hier de draad zullen terug opnemen,
(eventueel kun je bellen naar de helpdesk 0800 22 800 tijdens weekend en feestdag)
Is dit na een update op je toestel?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.