al sinds gisteren ochtend geen internet evergem belzele.. blijkbaar een probleem in wondelgem
duurt wel wat lang. nog mensen die zonder zitten,,
Bladzijde 1 / 1
Ter info: je kan op een zondag bellen naar Helpdesk 080022800 want op zondag komen de Prox medewerkers niet op het forum langs. Als je belt naar de helpdesk en het een probleem in je regio is, zal dit daar normaal dan direct gemeld worden na het invoeren van je telefoonnummer en wil dit zeggen dat het gekend is en ze er mee bezig zijn.
Indien het niet algemeen is kun je mss toch eens proberen van je bbox te herstarten
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html
Indien het niet algemeen is kun je mss toch eens proberen van je bbox te herstarten
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html
Sofie, kan je ons via een privé bericht even je lijnnummer of je klantennummer doorgeven? Dan kijk ik het graag even voor je na. Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.