Ik begrijp niet dat wanneer je een movies en series pass of de all entertainment pass hebt dat er toch nog tarieven staan bij de recente / top films onder knop on demand? Moet je dan nog extra betalen? Als je tuttimus hebt en de all entertainment pass hebt , heb je volgens mij toch al genoeg betaald. Ook een duidelijk antwoord hierop is nergens te vinden. Via de chat heb ik ook geen antwoord gekregen, enkel een mail met een link naar de website waar ik al gaan kijken was en een commercieel filmpje.
Moer er voor de top films apart per film betaald worden? Weet iemand hier meer over?
Alvast bedankt
Bladzijde 1 / 1
Hoi Stefanie,
Wanneer je de movies en series pas actief hebt zal je bepaalde films/series gratis kunnen bekijken, dus enkel deze die op de decoder onder de rubriek vermeld staan. Een All entertainment omvat zowel de entertainment channels als m&s. Via https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_ch_list/particulieren/support/televisie/proximus-tv-gebruiken/instellingen-aanpassen/zenderlijst-op-tv-en-tv-app.html kan je raadplegen welke zenders er in dit boeket inbegrepen zijn.
Groetjes IngeDC
Wanneer je de movies en series pas actief hebt zal je bepaalde films/series gratis kunnen bekijken, dus enkel deze die op de decoder onder de rubriek vermeld staan. Een All entertainment omvat zowel de entertainment channels als m&s. Via https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_ch_list/particulieren/support/televisie/proximus-tv-gebruiken/instellingen-aanpassen/zenderlijst-op-tv-en-tv-app.html kan je raadplegen welke zenders er in dit boeket inbegrepen zijn.
Groetjes IngeDC
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.