Beantwoord

Aliassen in webmail

  • 29 May 2019
  • 9 reacties
  • 938 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Waarom kan ik mijn alias niet zelf bepalen in webmail en vind ik deze ook niet meer bij myproximus?
icon

Beste antwoord door HadewychT 29 May 2019, 14:01

Bekijk origineel

9 reacties

alias zijn beperkt in aantal en eindigen op @proximus.be
Reputatie 1
Badge
Wat een zever.... ik ben klant van de eerste minuut en heb @skynet.be en ja ook een @proximus op mijn naam.....
Webmail is blijkbaar gewijzigd en de klanten moeten dat maar rieken....
Als ik nu een mail wil versturen moet ik altijd in de aliaslijst de juiste alias kiezen, want ooit kon je meer aliassen toevoegen.... voor 2000...
ik heb die ook één op @skynet.be en nu als ik een nieuwe aanmaak is het @proximus.be
Maar wacht dan best het officieel antwoord af van een proximus medewerker 😉

Per mailbox zijn er 5 aliassen mogelijk
Reputatie 7
Badge +4
Ter info:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_alias/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/een-extra-e-mailadres-aanmaken-of-verwijderen.html

Indien bovenstaande niet werkt kunnen enkel Px-medewerkers u verder helpen
In webmail kunt u inderdaad sinds geruime tijd (ergens in 2018 dacht ik) enkel kiezen welke bestaande alias u wenst te gebruiken voor het versturen van een e-mail
Is zeker al een jaar als het niet meer is...
Reputatie 1
Badge
Wat ik al vermoede, mijn aliassen zijn bewerkt zodat mijn volgorde niet meer klopt en kan ik plots aan mijn mailaccounts via myproximus...
Maar de vraag blijft.... hoe zet ik mijn naam weer bovenaan de aliaslijst ?
Waarschijnlijk kun je dit zelf niet en zoals ik al reeds aangehaald heb, best afwachten tot iemand van Proximus zelf hier langskomt, om je verder te helpen.
Reputatie 7
Badge +4
Je hebt een alias te veel gekoppeld aan je mailbox. Ik zie er 6 ipv normaalgezien max 5. Kan je er al 1 verwijderen (zoals uitgelegd in de link die M_016 stuurde) en dan eens zien of alles terug werkt zoals je gewoon bent ?
Via de 3 streepjes onder elkaar rechts bovenaan kan je naar instellingen gaan. Daar kan je selecteren welke alias gebruikt moet worden als je een bericht verstuurt.
Reputatie 1
Badge
Dat is het juist...
Iemand heeft dit gewijzigd...
Mijn aliassen bestaan sinds de eerste week van Skynet toen nog RTT en met modem 1200 baud...
Ik zal mijn oud collega's nog eens moeten aanspreken...

Reageer