Als ik een opname wil afspelen, krijg ik eerst een tijdje een zwart scherm en daarna de melding dat er een serverfout is dus ik kan geen enkele opname bekijken, het is een v5 decoder
Heb je hiervoor de bbox (de modem) en de decoder (bij de tv) al herstart?
Geert
Als ik een opname wil afspelen, krijg ik eerst een tijdje een zwart scherm en daarna de melding dat er een serverfout is dus ik kan geen enkele opname bekijken, het is een v5 decoder
Ik heb zelfde probleem. Recorder reageerd enorm traag maar ze vinden niks. Als ik opname verwijder en de volgende wil bekijken duurt het minuten voor dat lukt. Meestal krijg ik dan even geen opnames of blokkeert alles.
Ook dezelfde vraag, heb je de decoder al eens herstart?
Mogelijks is zelfs een reset nodig: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Ook dezelfde vraag, heb je de decoder al eens herstart?
Mogelijks is zelfs een reset nodig: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Ja allemaal al gedaan. Kheb de indruk hoe meer geheugen van opnames hoe trager. Maak ik deze leeg hoe vlugger. Ik had nog 11 procent en nu 34 en heb de indruk dat hij vlugger is de recorder. Maar kan mijn gedacht zijn
even extra informatie, ik heb 2 decoders, de eerste is een v4 denk ik, maar het probleem zit bij de v5
ik heb zowel de decoder als de modem al eens herstart en het probleem bleef bestaan, reset moet ik nog proberen
gisteren zat het probleem op de v5, dus ben gaan proberen op de andere en daar speelde het wel af, maar de vorige dag was er wel een programma dat ook op de v4 niet afspeelde, dus soms wel en soms niet blijkbaar
gisteren zat het probleem op de v5, dus ben gaan proberen op de andere en daar speelde het wel af, maar de vorige dag was er wel een programma dat ook op de v4 niet afspeelde, dus soms wel en soms niet blijkbaar
Als je dan eerst even een reset op jouw toestellen kan proberen. Zoiets lijkt een probleem op de eindapparatuur te zijn, maar we gaan eerst deze paar testjes moeten doorlopen
Wij hebben er 3. En is alleen op mijn decorder. De rest werkt perfect. De andere is altijd vol naar de mijne wordt meest gekeken
De derde is blijkbaar geen decorder maar gewoon om te kijken
Dan zal die ene moeten vervangen worden. Dit zal via UPS Access gebeuren, het vroegere Kiala. Kan je via volgende tool het voor jou gemakkelijkste UPS punt uitkiezen en het hier doorgeven? UPS Point Locator
Kan je via privébericht toch nog even een gsmnummer doorgeven? Dan zal hierop een SMSje komen van zodra de decoder geleverd is.
De oude decoder kan je daar dan ook gewoon terug geven.
Dan zal die ene moeten vervangen worden. Dit zal via UPS Access gebeuren, het vroegere Kiala. Kan je via volgende tool het voor jou gemakkelijkste UPS punt uitkiezen en het hier doorgeven? UPS Point Locator
Kan je via privébericht toch nog even een gsmnummer doorgeven? Dan zal hierop een SMSje komen van zodra de decoder geleverd is.
De oude decoder kan je daar dan ook gewoon terug geven.
Ben ik dan al mijn opnames kwijt ?
TOTAL DENDERLEEUW (10258309)
STEENWEG, 513
9470 DENDERLEEUW
is dichtbijzijnde afhaalpunt
Als het om een decoder gaat met een harde schijf dan ben je alleen de opnames kwijt die op je harde schijf opgenomen werden al de opnames die op de server opgenomen werden kun je niet terug bekijken op je nieuwe decoder.
Dus als er opnames zijn op je decoder die moet vervangen worden niet te bekijken zijn op je andere decoders dan zijn dit opnames op harde schijf, die je dan zult kwijt zijn na vervanging op je nieuwe decoder al de rest zul je wel kunnen bekijken.
Ruil ik dan asap toch de decoder om of wens je nog even te wachten tot alles uitgekekeken is (wat te kijken valt)?
Ruil ik dan asap toch de decoder om of wens je nog even te wachten tot alles uitgekekeken is (wat te kijken valt)?
als ik de kans krijg om nog even te wachten en alles mag bekijken zou ik nog even willen wachten.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.