Skip to main content
Zojuist aan het chatten met een Leen van proximus voor een probleem en wordt dan ineens overgenomen door een Kristien of Katrien en die beeindigd dan ineens kordaat de chat waarom? Omdat ik teveel vragen stel? Mijn probleem is nog steeds niet opgelost ? is dat de service bij proximus ?
Als info toch een tip: het weekend is niet het geschiktste moment = minimum bezetting = niet kunnen raadplegen van de bevoegde dienst enz...
Kan goed zijn maar vind het zeer onbeschoft dat je een gesprek verlaat/afbreekt als ik nog gegevens aan het doorgeven ben....kunnen dan ook gewoon zeggen dat ze geen antwoord kunnen geven op mijn vragen nietwaar ...dat is beleefdheid hebben ?
Daar heb je natuurlijk gelijk in en als het dringend is dan zou ik ook wel tijdens een zondag contact opnemen met hen, maar anders zou ik persoonlijk wel wachten tot het weekend voorbij is, wat natuurlijk niet wil zeggen dat ik ze gelijk geef om de telefoon zo maar af te sluiten.

Het was tenslotte maar een tip die ik wou meegeven en zeker niet de bedoeling om het goed te praten.
???

Reageer