Skip to main content

beste,

ik heb donderdag een nieuwe smartphone met nieuwe nano sim, gisteren terug naar proximus winkel sim aktiveerd niet, bediende één en Ander in computer gedaan en zegt oude sim aktief houden tot deze uitvalt dan nieuwe nano sim in nieuw toestel plaatsen, na 16u is de oude sim nog steeds aktief. 

Wat nu?

mijn nummer 0471******

hier op het forum komt in het weekend niemand langs van het proximus forumteam zelf.

Dus ik zou eens bellen naar 0800 22 800 (gratis nummer) van de helpdesk, dat in het weekend wel open is, om te horen of ze u verder kunnen helpen.


@dockerdirk Mijn excuses voor het laattijdig antwoord. Ik zie dat er sinds 03/12 een nieuw simkaartnummer actief staat op dit gsm-nummer. Ik veronderstel dat het nieuw simkaartje dus actief staat. Zo niet, geef je maar een seintje. Ik heb het gsm-nummer ook even onherkenbaar gemaakt in deze openbare post. Groetjes, Antonella


Reageer