Beantwoord

7 maal hetzelfde mailbericht

  • 2 April 2019
  • 6 reacties
  • 225 Bekeken

Reputatie 1
ik heb mijn mailapplicatie opnieuw moeten installeren. Nu krijg ik elk bericht 7 maal binnen. Op mijn gsm heb ik in de instellingen "schermkopieën voorkomen" aangevinkt. Zowel op mijn gsm als op mijn pc krijg ik elk bericht 7 x binnen. Weet iemand hoe ik dit kan uitzetten ?
icon

Beste antwoord door HadewychT 2 April 2019, 21:54

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ik zie dat je 2 mailboxen gebruikt met daaraan 6 aliassen gelinkt. Heb je elk mailadres apart ingesteld in je mailapplicatie ? Je moet elke mailbox maar 1x instellen, anders krijg je de mails inderdaad verschillende keren binnen.
Reputatie 1
Het probleem is dat ik de eerste mailbox ***@skynet.be niet meer gebruik. Maar ik kan hem niet deleten. De 2de mailbox ***@proximus.be gebruik ik wel. Als ik in de instellingen van Proximail kijk staat mijn oorspronkelijk email adres ***@skynet.be daar als actief met doorsturen naar ***@proximus.be. De instellingen in Proximail zijn maar miniem als je het mij vraagt. Allemaal begonnen door 1x naar de storingen te bellen. Mijn e-mail van Outlook2013 ***@proximus.be werkte opeens niet meer. Ik snap niet hoe dat allemaal komt. Is er ergens een reload bij Proximus geweest die alles over hoop gooit. Als ex-werknemer heb ik dit vaak mee gemaakt bij Proximus.

[Edit Wim]
Reputatie 7
Badge +4
Je kan best niet al die info openbaar op het forum zetten. Best die info verwijderen om spam,...te vermijden. Via volgende link kan je een privegesprek openen :

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Vermits je eigenlijk maar 1 mailadres gebruikt is dat ook het enige dat in je outlook moet ingesteld zijn.

Een e-mailadres verwijderen kan je doen op volgende manier :



https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_alias/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/een-extra-e-mailadres-aanmaken-of-verwijderen.html
Reputatie 1
De link werkt niet. Als ik de aliassen verwijder, is de mailbox zelf nog niet verdwenen.
bij mijn weten kun je zelf geen mailbox verwijderen maar alleen maar mailadressen/aliassen
en moeten mailboxen verwijderd worden door iemand van Proximus zelf indien je dit wilt doen, maar dat zal iets voor morgen worden als ze terug op het forum langskomen.
Reputatie 1
de mail ***@skynet.be is verwijderd.

Reageer