Skip to main content
Heel fijn dat alles zo snel geïnstalleerd werd als nieuwe klant. Maar plots zie ik in de mail van de installatie 50 euro staan voor een WiFi-bridge. Vreemd want 1. dit bedrag werd nooit vermeld tijdens de installatie, 2. Ik heb die bridge niet aangekocht, ook nergens voor moeten tekenen, en 3. De bridge is niet nodig want de modem staat naast de TV. Met een netwerkkabel werkt het perfect, wat ik ondertussen ook doe. Gebeld met de klantendienst, enkele uren na ontvangst installatiemail, om de WiFi-bridge zelf binnen te brengen in een proximus-winkel. En nu begint de discussie, met onduidelijke en ontwijkende antwoorden. Zucht... moet dat echt allemaal zo moeilijk gaan? Je kan toch niet verwachten dat ik betaal voor iets dat ik niet heb gevraagd en dat zelfs niet nodig is?
Dag Jaml,



Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)

Dan kijk ik alles voor je na.



Met vriendelijke groeten

Koen

Reageer