Beantwoord

Webmail & Chrome

  • 9 March 2018
  • 4 reacties
  • 530 Bekeken

Sinds een week of zo slaag ik er niet meer in om op de webmail in te loggen via Chrome. Ik krijg de melding: "Connection timed out. Please try reloading the page". Iemand enig idee hoe hieraan verholpen kan worden?

P.S.: met IE11 inloggen werkt (gelukkig nog) probleemloos, dus het lijkt mij een browser-specifiek fenomeen of probleem te zijn...
icon

Beste antwoord door Martin 9 March 2018, 09:46

Bekijk origineel

4 reacties

als je chrome browser open staat druk eens de toetsen CTRL+SHIFT+N en in de nieuwe pagina die open gaat probeer daar dan eens of het lukt....
Mss anders eens proberen door eerst cookies te wissen eventueel ook cachegeheugen
>
Cachegeheugen en cookies wissen
Wanneer u een browser gebruikt, zoals Chrome, wordt er informatie van websites in het cachegeheugen en in cookies opgeslagen. Als u het cachegeheugen en cookies wist, worden bepaalde problemen opgelost, zoals laad- of opmaakproblemen op sites.
https://support.google.com/accounts/answer/32050?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=nl
Of mss nog beter om eerst dit te proberen:
Cookies van een site verwijderen
Open Chrome op uw computer.
Klik in de rechterbovenhoek op Meer Instellingen.
Klik onderaan op Geavanceerd.
Klik onder 'Privacy en beveiliging' op Instellingen voor content.
Klik op Cookies.
Onder 'Alle cookies en sitegegevens' zoekt u de naam van de website.
Klik rechts van de site op Verwijderen .

DESNOODS als het nog niet lukt >
Google Chrome herstellen naar de fabrieksinstellingen
Klik rechtsbovenin het scherm op de drie puntjes om het menu te openen.
Klik hier op instellingen en scroll helemaal naar onderen.
Klik hier op “Geavanceerde instellingen weergeven…“.
Scroll wederom helemaal naar onderen en klik op de knop instellingen resetten.
Met Ctrl+Shift+P opent het dialoogvenster om een afdruk te starten. Wellicht bedoelde je niet die combinatie?

Ter info: met Ctrl+Shift+N (een nieuw incognito-venster openen) lukt de webmail wél, maar dan zit ik met twee Chrome instanties opgescheept (wat dus weinig vooruitgang is ten opzichte van 1 Chrome en 1 IE11 iinstantie actief hebben)...
moest inderdaad ctrl+shift+N zijn sorry! de P is voor edge !
en cookies / history wissen helpt dat niet ?
>
https://support.google.com/accounts/answer/32050?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=nl
of beter nog:
Cookies van een site verwijderen
Open Chrome op uw computer.
Klik in de rechterbovenhoek op Meer Instellingen.
Klik onderaan op Geavanceerd.
Klik onder 'Privacy en beveiliging' op Instellingen voor content.
Klik op Cookies.
Onder 'Alle cookies en sitegegevens' zoekt u de naam van de website.
Klik rechts van de site op Verwijderen .
Yup! Cookies wissen deed het 'm! Bedankt, Martin!

Reageer