Beantwoord

Wanneer komen ze...

  • 11 January 2018
  • 1 reactie
  • 150 Bekeken

Op 04/01 zou de technieker langskomen om onze overstap vanTelenet naar Proximus in orde te maken,in de namiddag.
In de voormiddag stond hij echter al aan onze deur met de mededeling dat hij niet ging lukken want er was een kabel stuk onder de grond en er moest een lasser komen.
Dit zou zeker 1 week of misschien wel 2 duren.
We bellen naar de klantendienst wanneer de nieuwe afspraak nu zou zijn , die kon nog geen antwoord geven
Dan maar na 3 dagen naar een proximus winkel gestapt , die kon ons niet helpen want het was weekend .
Deze heeft dan op mijn antwoordapparaat ingesproken dat het voor 02/02 zou zijn en hij nietd kon doen om het te vervroegen.
Dus ik moest hem hiervoor niet meer contacteren.
Als het vroeger werd zoudeb ze me wel een sms sturen.
Ik zit dus op aanraden van Proximus zonder tv , internet en vastte telefonie.
Zijzelf sturen geen bevestiging voor een nieuwe afspraak, dus een super service.
Ik zit wel met 3 schoolgaande kinderen waarvan er 2 huiswerk moeten maken via de computer.
Maar blijkbaar is het zelf nog teveel gevraagd om de mensen fatsoenlijk te informeren.
Hopelijk komt er vlug een oplossing of al minstens een bevestiging met nieuwe datum en uur waar men zich dan ook aan houd.
Iemand die al super veel spijt heeft van de overstap.🙄
icon

Beste antwoord door AzizA 12 January 2018, 12:08

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Rebecca, onze excuses voor het ongemak, kan je ons jouw klantrekeningnummer doorsturen in een privébericht, dan bekijken we even voor jou of er een nieuw afspraak ingepland staat. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Reageer