Skip to main content
beste



mijn punten van mijn club komer er maar nie op heb al naar overal gebeld en wor naar van het kastje naar de muur gestuurd weet er iemand iets mee
TUI: Mss is het ook om dezelfde reden zoals hier al door proximus aangehaald werd, omdat ze het systeem van proximus premium club aan het omvormen zijn
Ha en zal het dan in orde komen of zijn we die punten kwijt
Best het antwoord van een proximus medewerker afwachten, maar ik denk niet dat je ze daarom kwijt bent, enfin dat hoop ik toch anders heb ik ook van het leer ....
Hoop het ook da ik ze nie kwijt ben
Hallo WIM17!



Kan je ons even aanspreken via een privébericht samen met je klantengegevens?

Dan kijken we het nodige voor je na.



Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.



Groetjes,

Wouter

Reageer