Beantwoord

Verdwenen opnames (weeral)

  • 23 September 2018
  • 16 reacties
  • 507 Bekeken

Heb nu gemerkt dat er weeral opnames verdwenen zijn.
Hoe kan dit?
Zou het mogelijk zijn om deze terug te plaatsen!
Het gaat om de serie the walking dead op fox, aflevering 13,14,15,16 van seizoen 4 op zondag 9 september en aflevering 1,2,3,4 van seizoen 5 op zaterdag 15 september
Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door jonathandr 24 September 2018, 17:31

Bekijk origineel

16 reacties

ik veronderstel dat het ook niet helpt als je de decoder even stroomloos zet via schakelaar achteraan of door zijn netstekker even uit te trekken
Reputatie 7
Badge +4
We hebben dit doorgegeven aan ons IT team om dit even voor je na te kijken. Grtjs, Charlotte.
Dit gaat toch geen dagen duren he. Vorige keer had ik de opnames na 1 dag terug. Hoop nu terug op een snelle service.
Reputatie 1
Badge
Ik vrees er voor. Bij mij gingen ze 5 dagen geleden ook eens navragen, maar sindsdien is het stil.
In het verleden was zoiets altijd de dag zelf in orde. Meestal zelfs binnen het uur.
Reputatie 7
Badge +4
Christophe007 als wij nieuws krijgen houden wij jullie altijd onmiddellijk op de hoogte. Helaas moeten ook wij wachten op feedback. Grtjs, Charlotte.
Reputatie 7
Badge +4
hi

ons engineering team heeft dit voor je bekeken en heft gemerkt dat je ervoor hebt gekozen om maar 20 afleveringen te bewaren

je kan dit aanpassen via de instellingen
Reputatie 1
Badge
hi

ons engineering team heeft dit voor je bekeken en heft gemerkt dat je ervoor hebt gekozen om maar 20 afleveringen te bewaren

je kan dit aanpassen via de instellingen

Ik ben niet de topic starter, en ik weet dus ook niet of hij hier effectief voor gekozen heeft. Maar ik heb gemerkt dat mijn digicorder deze zomer een aantal series is beginnen opnemen met de instelling "10 afleveringen bewaren". Echter, de instelling van de digicorder is al sinds het begin "alle afleveringen bewaren".
Dit is intussen veranderd. Bedankt hiervoor. Nee christophe007 heb hier niet voor gekozen.
Kunnen jullie mijn verdwenen afleveringen terug plaatsen aub
Reputatie 7
Badge +4
ok ik laat dit bekijken en terug plaatsen
Reputatie 7
Badge +4
Arysken, ik zie nog steed 20 afleveringen bijhouden staan als instelling , kan je nog eens nakijken of de instelling op je decoder goed is aangepast?
Heb het deze week veranderd naar "alle". Zal straks vanavond nog eens kijken. Kan je de verdwenen afleveringen dan terugzetten?
Reputatie 7
Badge +4
Eerst dient die instelling te worden aangepast voordat we de afleveringen kunnen terug zetten.
De instellingen zijn aangepast...
Reputatie 7
Badge +4
ok, ik laat het dan even voor je bekijken
Er is een deel van de verdwenen afleveringen teruggeplaatst, bedankt daarvoor.
Kunnen jullie het andere deel ook terugplaatsen. Seizoen 4 afleveringen 13.14.15.16.
Alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb deze ook terug toegevoegd.

Reageer