Vraag

Veranderen van mobiel abonnement van Scarlet naar Proximus betaalkaart met behoud van nummer

  • 9 December 2018
  • 0 reacties
  • 216 Bekeken

op 04/12/2018 ben ik naar de schop van 1800 Vilvoorde, Leuvensestraat gegaan om een prepaidkaart met behoud van mijn nummer .
Ik heb een prepaid kaart ontvangen.
De verkoper heeft mijn identiteitskaart en alle gegevens in zijn computer ingevoerd en document laten ondertekenen, om de overdracht van Scarlet naar Proximus te laten gebeuren, geen probleem, twee dagen wachten voor de activering van de kaart met behoud van mijn nummer, volgens de verkoper .
Nu ben ik reeds 4 dagen verder , nog steeds geen activering , heb reeds contact opgenomen met de diensten op 06/12/2018 technische dienst , bijna een half uur wachten deze hebben mij verteld , om terug naar de shop tegaan. en ben naar de Proximus shop terug gegaan op 07/12/2018 , meer dan uur met de verkoopster getracht om een oplossing, jullie diensten o.a klantendienst te bereiken , na uitleg van de verkoopster , zelf aan haar, ze hebben haar gewoon wandelen gestuurd,
zonder resultaat, de verkoopster van de schop was zo beschaamd , van de manier van werken.
en verontschuldigde zich in de naam van Proximus.
ik ben echt niet tevreden over de wijze van handelen, tegenover klanten.
Nu is mijn nummer niet meer actief sinds 05/12/2018.
Ik heb dus terug besloten om de zelfde dag terug te bellen, ik kreeg terug iemand aan de lijn.
Deze vertelde mij ik kan u niet helpen, met uw activering van de kaart, heeft het gesprek afgebroken , waarschijnlijk te moeilijk of het was tijd om naar huis te gaan, einde dienst , de zaterdag 08/2018 heb ik terug naar de klantendienst gebeld, de persoon aan de lijn zij mij na enig onderzoek uw nummer staat in ons systeem om activering, normaal zou de kaart en mijn nummer actief worden. ik moest mijn gsm niet uitschakelen, om contact mogelijk te maken met het toestel.
zo gedaan.
dus vandaag zondag 09/12/2018 , ik dacht het zal in orde zijn , niets , rien , nada, houden ze mensen voor de gek,
of zijn er daar personen die hun taak niet graag doen, of geen kennis hebben, of slecht opgeleid , ik stel mij serieus vragen, wat is daar aan de hand.
Mijn probleem is dat ik geen communicatie meer heb , wanneer ik buiten huis ben,
mijn werkgever , ziekenhuis en andere belangrijke contacten , bereiken mij op dit nummer, als ik daarmee problemen zou krijgen of ondervinden en belangrijke gesprekken missen , zal ik mij verplicht voelen om de nodige instanties te verwittigen, want als dit met mij gebeurt , voor een eenvoudige verandering van operator , gebeurt het nog met andere . ik vrees dat het bedrijf Proximus ook ziek is,
Vanaf morgen ga ik terug de strijd aan , zolang dit niet opgelost is.

0 reacties

Geen reactie

Reageer