Hoihoi,
Ik ben reeds enkele jaren klant bij Proximus met een pack(internet/4gsm-abonnementen smart15+/vaste tel/dig.tv). Nu zou ik het abonnement van één Gsm willen veranderen omwille van
te weinig data-voorraad(1Gig), maar kan dit online blijkbaar niet doen, ookal ben ikzelf de beheerder van alle gsm's...het zou een abonnement moeten worden waarbij er meer data kan gebruikt worden, nml 2 of 3gig. Hoe los ik dit op?
Bladzijde 1 / 1
Goedemiddag,
kan je via een privébericht het nummer doorsturen waar het om gaat ? Welk abo zou je willen ?
Ik zie dat je een oudere packformule hebt. Wellicht biedt het huidige familus pack meer voordelen, ook met aanpassingen aan andere gsm abo's ? Je kan best eens vergelijken op onze website? of we vragen iemand van de comm.dienst je te bellen ? Je kan ook terecht in een proximus shop?
Groeten,
Tina
kan je via een privébericht het nummer doorsturen waar het om gaat ? Welk abo zou je willen ?
Ik zie dat je een oudere packformule hebt. Wellicht biedt het huidige familus pack meer voordelen, ook met aanpassingen aan andere gsm abo's ? Je kan best eens vergelijken op onze website? of we vragen iemand van de comm.dienst je te bellen ? Je kan ook terecht in een proximus shop?
Groeten,
Tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.