Beste,
Ik heb een abonnement + toestel aangevraagd bij Proximus (Nu Telenet klant).
Zaterdag heb ik (na 1,5 week, terwijl er beloofd wordt na 3 werkdagen) mijn nieuwe gsm + simkaart ontvangen.
Normaal zou mijn netwerk van Telenet binnen de 24u uitvallen en mijn nieuwe simkaart geactiveerd worden. Mijn netwerk is echter nog steeds niet uitgevallen...
Iemand die kan helpen?
Bladzijde 1 / 1
TUI: Kijk op http://www.1299.be aan welke operator uw nr nog altijd toegewezen is.
http://www.crdc.be/crdcNLI/BrowserDefault.aspx?tabid=265
http://www.crdc.be/crdcNLI/BrowserDefault.aspx?tabid=265
Nog steeds Telenet... 😑
Nog wat info >
http://www.bipt.be/nl/consumenten/telefoon/klachten-problemen/vertraging-bij-uw-nummeroverdracht
http://www.bipt.be/nl/consumenten/telefoon/klachten-problemen/vertraging-bij-uw-nummeroverdracht
Bedankt! Ik hoop echter dat het zover niet hoeft te komen en dat men mijn nummer z.s.m activeert...
Ik zal duimen
Hallo Shannen,
Kan je ons via een privébericht jouw gsmnummer even doorgeven, dan bekijken we het even verder voor jou. Groetjes, Aziz
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Kan je ons via een privébericht jouw gsmnummer even doorgeven, dan bekijken we het even verder voor jou. Groetjes, Aziz
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.