Skip to main content
We hebben sinds 7 juli geen internetverbinding. Een technicus is dezelfde dag komen vaststellen dat de oorzaak aan de kabel zelf ligt (blikseminslag) en liet weten dat Proximus zou moeten graven en dat een andere ploeg hiervoor een afspraak zou maken. Afspraak via SMS ontvangen – 11 dagen later voor 18 juli. Niet mogelijk verdere info te krijgen want het Proximus IVR-systeem maakt het ONMOGELIJK om iemand te spreken eens er een afspraak in het systeem staat. In de Proximus winkel zeiden ze dat de plannen bij de gemeente werden opgevraagd en inderdaad, ze moesten graven. Verder kon de medewerker niets vertellen.

Op 18 juli staat er een technicus in zijn eentje met een meettoestel en, inderdaad, stelde nog eens vast wat de vorige ook al had vastgesteld maar deze keer dat de oorzaak 654m van het huis verwijderd was. Weer hetzelfde verhaal: er moest een graafmachine komen en het zou voor dezelfde dag of de dag erop zijn. Hij zou me bellen enzovoort. Dikke LARIE. Ik kreeg eindelijk op 19 juli iemand van de klantendienst aan de lijn. Het werk van 18 juli was niet afgerond, er was geen ploeg aangevraagd, er was NIETS GEDAAN. Hij heeft het dan aan de lassersdienst doorgegeven en ze zouden me contacteren voor een afspraak. Hetzelfde verhaal: ze moeten de gemeentelijk plannen vragen enz. Het is blijkbaar onmogelijk om die dienst te bereiken – voor zowel Proximus klantendienst als voor mij – iets wat compleet onzin is. Intussen zitten we nog te wachten en NIETS GEHOORD.

De Proximus dienstverlening als er problemen zijn is hopeloos en we worden ronduit leugens verteld om ons te sussen. Twee jaar terug was het exact hetzelfde parcours met ze. Helaas is er niets anders dan Proximus daar, anders waren we al lang geen klant meer.
Geen reactie

Reageer