Beantwoord

Storing 21/02/2018

  • 22 February 2018
  • 4 reacties
  • 215 Bekeken

Hoi Allemaal, Sinds gisteren viel plots Internet,Tv en telefoon uit. Ik heb dan contact opgenomen met Proximus en de storing gemeld. Vandaag 22/02/2018 zou er 's morgens een technieker langs komen,want er was een fout op het binnenkomend signaal.Gisteren heb ik dan ook een bevestigings- SMS ontvangen aangaande die afspraak met de technieker. Nu vanmorgen kreeg ik opnieuw een SMS met daarin de mededeling dat de afspraak vervalt ,het betreft een algemene netwerkstoring. Daarna terug telefonisch contact genomen en dan wordt er een bericht afgespeeld " Er is een oplossing voorzien voor 23/02/2018 om 16h00" Verder informatie blijkbaar niet mogelijk. Zijn er hier nog mensen met dit probleem,en weten jullie meer??
icon

Beste antwoord door Wim VL 22 February 2018, 13:14

Bekijk origineel

4 reacties

Als de algemene storing in je regio gemeld wordt als je belt naar 080022800 dan wil dit zeggen dat ze met het oplossen van het probleem bezig zijn.
Mss kan eventueel iemand van het proximus team als ze hier je post lezen meer informatie geven omtrent het probleem!
Reputatie 7
Badge +4
Ter info:
http://allestoringen.be/problemen/proximus/kaart/
Ter bijkomende info: je zou dit daar eventueel kunnen zien maar als het bv een kleine plaatselijke probleem is, zoals bv. in één enkele ROP in je straat, zoals ik al voorgehad heb dan kon ik dat daar niet uit afleiden, bij grote regionale pannes zal je dit wel daar opmerken.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Erik, het betreft inderdaad een algemene storing met einddatum op 23/02. Indien het na morgen nog niet zou opgelost zijn, gelieve het ons te laten weten. MVG, Wim

Reageer