Vraag

Slot factuur

  • 30 January 2018
  • 1 reactie
  • 100 Bekeken

PROXIMUS stimuleert of eerder gezegd stuurt zeer actief zijn klanten om hun factuur steeds digitaal naar hen te versturen. Nu heb ik een abonnement van mijn werk gekregen en ben daardoor overgestapt naar een andere provider. Dan verwacht je niet ineens een factuur via de post. Doordat ik al jaren mijn factuur dus via mail ontvang, was ik zelf vergeten mijn nieuw adres door te geven, volledig schuldig. Maar nu kreeg ik maanden na datum via een incasso bureau mijn slot factuur??? Waarom verandert PROXIMUS plots de onderling gemaakte afspraak? Als ik dit mededeel aan het incasso bureau, beaamt die dat dit een vaak voorkomend probleem is bij PROXIMUS. Dus PROXIMUS qua klanten ervaring is dit echt één proces om aan te passen, zo kan je nog veel toekomstige klanten alsnog tijdig hun factuur laten betalen.

1 reactie

Wat er volgens mij wel verbeterd is, dat als je naar MyProximus gaat je direct in de wingets de aanduiding in het rood krijgt bv van een openstaand factuur bedrag, en het dus beter opvalt.

Reageer