Simkaart nog niet actief
Eergisteren (28/05/'18) rond 5uur heb ik een abonnement afgesloten voor mijn gsm, met behoud van het telefoonnummer van mijn prepaid kaart. Mij werd gezegd dat in de loop van de volgende dag mijn prepaid kaart zou "uitvallen" en ik dan mijn nieuwe kaartje moest insteken en daarmee ook mijn abonnement zou geactiveerd zijn. Nu is dit nog altijd niet gebeurd, en ik vraag mij af of dit normaal is, en zo ja hoelang het nog zal duren voor ik van mijn abonnement gebruik kan maken...
Hallo Paco, kan je ons via een privébericht jouw gsmnummer doorsturen? Dan bekijken we het verder voor jou. Groetjes, Aziz
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.