Kan er mij iemand klaar en duidelijk uitleggen wat er exact moet gebeuren om twee klantennummers samen te voegen. Eerst zou het via e-mail opgelost zijn. Nu krijg ik een document, via de post, dat ik moet invullen, dat er in feite niet toe doet want het gaat over een overname van een telecomcontract.
Het probleem van de twee klantennummers is oorspronkelijk uit de periode dat ik een GSM nummer van Proximus had en een Belgacom vaste lijn.
Alvast bedankt,
Marc
Bladzijde 1 / 1
Heb zelfde probleem. Een Proximus/medewerker verzekerde me dat dit door hen binnen 24 uur zou opgelost worden. Wat niet is gebeurd ....
Beste Marc, kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 de betrokken klantennummer geven? Dan kijk ik na wat er verder dient te gebeuren. Groetjes Freya
Hallo,
kan je mij je juiste emailadres doorgeven zodat ik je een duplicaat van je laatste factuur ( met de activatiecode ) kan doormailen? Gelieve, je emailadres door te geven, via deze privé link hier:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Hierna, kan je je wel inschrijven op MyProximus.
Groeten, Aw
kan je mij je juiste emailadres doorgeven zodat ik je een duplicaat van je laatste factuur ( met de activatiecode ) kan doormailen? Gelieve, je emailadres door te geven, via deze privé link hier:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Hierna, kan je je wel inschrijven op MyProximus.
Groeten, Aw
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.