Beste,
Wij hadden graag het nummer van onze overleden grootvader gerecupereerd. Zijn initialen: F.V. Ik wou zijn gsm operationeel maken maar ze vragen een PUKcode die ik niet heb. Ik heb wel zijn pin gevonden en zijn nummer in bezit maar de PUK code kunnen we niet terugvinden. Kan iemand ons hierbij helpen?
Bedankt!
Bladzijde 1 / 1
Indien het nr nog actief is en uw grootvader eventueel een account MyProximus zou gehad hebben en u over de betrokken login (e-mailadres of gsm-nr) en paswoord zou beschikken kunt u de PUK-code aldaar terugvinden. Eventueel kunt u zelfs een dergelijk account aanmaken als u over een factuur met klantennr en activatiecode zou beschikken.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_register/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/hoe-inschrijven-op-myproximus.html
Mocht bovenstaande onmogelijk zijn, moet het toch zonder enig probleem mogelijk zijn het betrokken (nog actieve) nummer over te nemen in een Proximus-verkooppunt bv. op basis van een overlijdensakte (zie hieronder)
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_end_all/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/verhuizen-of-opzeggen/contract-opzeggen/hoe-uw-internet-tv-of-vaste-lijn-opzeggen.html
Succes
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_register/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/hoe-inschrijven-op-myproximus.html
Mocht bovenstaande onmogelijk zijn, moet het toch zonder enig probleem mogelijk zijn het betrokken (nog actieve) nummer over te nemen in een Proximus-verkooppunt bv. op basis van een overlijdensakte (zie hieronder)
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_end_all/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/verhuizen-of-opzeggen/contract-opzeggen/hoe-uw-internet-tv-of-vaste-lijn-opzeggen.html
Succes
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.