Vraag

Proximus TV app problemen op iPad

  • 15 June 2018
  • 6 reacties
  • 601 Bekeken

Reputatie 1
Nieuwe Proximus TV app update werkt alweer niet op iPad. Dan maar proberen om op computer te kijken, spijtig genoeg geen toegang want zogezegd niet in EU terwijl ik in Italië ben en localization services aanstaan. Terwijl ‘oude’ app gewoon goed werkte.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Phil, hoe ben je met het internet verbonden op je laptop ? Voor de ipad kan je alvast eens het volgende proberen :

1.De applicatie verwijderen

2.Installeer de app opnieuw

3.Verbreek de verbinding met WIFI om zo te verbinden met Mobiele Date/4G

4.Open de applicatie en log in

5.Wacht tot de startpagina volledig geladen is. Volledig geladen betekent dat de categorieën ‘Nu op TV’ en ‘Mijn Opnames’ allebei inhoud bevatten.

6.Klik op een item in de ‘Nu op TV’ lijst om te beginnen met streamen op 4G.

7.Als u Locatie Diensten niet op uw iOS-apparaat of of op de applicatie heeft geactiveerd, krijgt het scherm met de vereiste toestemming waarin wordt uigelegd waarom we uw locatie nodig hebben:Klik op ‘Toestaan’.

8.U krijgt nu het volgende pop-up venster indien de Locatie Diensten zijn uitgeschakeld op uw toestel: Klik op ‘Instellingen’.

9.Hiermee gaat u naar de instellingen waar je de Locatie Diensten moet activeren.Als dit gebeurd is, gaat u terug naar de applicatie, Klik op ‘Toestaan’.

10.Nu zou u moeten kunnen streamen via 4G
Reputatie 1
Beste Samuel. Hartelijk dank voor de feedback. Op computer ondertussen gelukt door eerst via 4G te verbinden en dan werkt het terug ook met WiFi.

Probleem met app blijft echter: stap 5 lukt niet, startpagina laadt niet, hoofdtitels wel maar de rest blijft grijs, enige nieuwe met recente update is nu een banner met Rode Duivels
Reputatie 7
Badge +4
PhilH , en je hebt de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd?
Reputatie 1
Inderdaad
Reputatie 7
Badge +4
Ik geef het door aan de betrokken dienst, van zodra ik een antwoord krijg laat ik je hier iets weten.
Reputatie 7
Badge +4
Phil , kan je even laten weten via bericht naar Het Proximus Team, welke gsm je juist gebruikt, wat je gsm nummer juist is en welk besturingsysteem je op deze gsm gebruikt?

Reageer