Beantwoord

Proximus tv app

  • 20 January 2018
  • 17 reacties
  • 319 Bekeken

Ik heb Tuttimus maar als ik probeer aan te melden op Proximus TV app, met gebruikersaccount MyProximus, dan lukt het niet. Wat doe ik verkeerd?
icon

Beste antwoord door jonathandr 22 January 2018, 08:21

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 2
Badge
Hans, kan je eens kijken of het nu wel werkt? Probeer je iets te programmeren via de decoder?
Het werkt nu, zowel de app,website alsook de win10 app,deze ochtend iets geprogrammeerd en het werkt top
Reputatie 7
Badge +4
Hans, kan je eens kijken of het nu wel werkt? Probeer je iets te programmeren via de decoder?
Reputatie 2
Badge
heb dat problem ook,sinds donderdag heb ik ook tuttimus,inloggen op tvgids website gaat,maar iets programmeren om op te nemen lukt niet,en de app lukt het niet om in te loggen
Reputatie 7
Badge +4
Vgirl , kan je eens een privé berichtje sturen naar Het Proximus Team met je gebruikersaccount myProximus (enkel de gebruikersnaam , paswoord zeker niet nodig )
Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem.. Kan iemand helpen?

Thx
Ik heb Tuttimus maar als ik probeer aan te melden op Proximus TV app, met gebruikersaccount MyProximus, dan lukt het niet. Wat doe ik verkeerd?
opgepast: best dergelijke privé gegevens niet doorgeven op een openbaar forum, maar via deze link doorgeven > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 (dus via privébericht)
Klantnummer: .....

Login: ....@hotmail.com
[Edit Wim]
Mvg
Reputatie 7
Badge +4
hans
kan je ons je lijnnr of klantennr doorgeven via privebericht samen met je myproximuslogin

Dan kijken we dit na voor ja

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg
jonathan
Ook hier willen de apps van Proximus niet werken. Zowel Myproximus als de tv applicatie en de cloud. Telkens de melding van een technische fout. Wat is hiervan de oorzaak? Mvg
Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

door een technische systeemprobleem kan je je niet inloggen op de TV app. Een technisch ticket (Ticket IM8850474) is hiervoor aangemaakt. De bevoegde dienst zal dit zo spoedig mogelijk oplossen en u ook nog terug contacteren hierover.

Alvast onze excuses voor het ongemak.

Groeten,

Aw
hartelijk dank Jonathan !!
Reputatie 7
Badge +4
hi bruno

Kan je ons je lijnnr of klantennr doorgeven via privebericht samen met je MyProximuslogin



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg
jonathan
Ik heb Tuttimus maar als ik probeer aan te melden op Proximus TV app, met gebruikersaccount MyProximus, dan lukt het niet. Wat doe ik verkeerd?
Reputatie 7
Badge +6
Hey Sibel, ik heb dit nagekeken en voor je rechtgezet. Dit zou nu moeten werken.
Ik zit met hetzelfde probleem, kan er iemand mij helpen?

mvg,

Sibel
Reputatie 7
Badge +4
hi

Kan je ons via privebericht je MyProximus login doorgeven samen met je lijnnr of klantennr ?
dan kijken we dit even voor je na

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

mvg
jonathan

Reageer