Beste antwoord door jonathandr
Bekijk origineelProximus tv app
Ik heb Tuttimus maar als ik probeer aan te melden op Proximus TV app, met gebruikersaccount MyProximus, dan lukt het niet. Wat doe ik verkeerd?
Het werkt nu, zowel de app,website alsook de win10 app,deze ochtend iets geprogrammeerd en het werkt top
Hans, kan je eens kijken of het nu wel werkt? Probeer je iets te programmeren via de decoder?
heb dat problem ook,sinds donderdag heb ik ook tuttimus,inloggen op tvgids website gaat,maar iets programmeren om op te nemen lukt niet,en de app lukt het niet om in te loggen
Vgirl , kan je eens een privé berichtje sturen naar Het Proximus Team met je gebruikersaccount myProximus (enkel de gebruikersnaam , paswoord zeker niet nodig )
Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem.. Kan iemand helpen?
Thx
Ik heb hetzelfde probleem.. Kan iemand helpen?
Thx
Ik heb Tuttimus maar als ik probeer aan te melden op Proximus TV app, met gebruikersaccount MyProximus, dan lukt het niet. Wat doe ik verkeerd?
opgepast: best dergelijke privé gegevens niet doorgeven op een openbaar forum, maar via deze link doorgeven > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 (dus via privébericht)
Klantnummer: .....
Login: ....@hotmail.com
[Edit Wim]
Mvg
Login: ....@hotmail.com
[Edit Wim]
Mvg
hans
kan je ons je lijnnr of klantennr doorgeven via privebericht samen met je myproximuslogin
Dan kijken we dit na voor ja
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg
jonathan
kan je ons je lijnnr of klantennr doorgeven via privebericht samen met je myproximuslogin
Dan kijken we dit na voor ja
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg
jonathan
Ook hier willen de apps van Proximus niet werken. Zowel Myproximus als de tv applicatie en de cloud. Telkens de melding van een technische fout. Wat is hiervan de oorzaak? Mvg
Hallo,
door een technische systeemprobleem kan je je niet inloggen op de TV app. Een technisch ticket (Ticket IM8850474) is hiervoor aangemaakt. De bevoegde dienst zal dit zo spoedig mogelijk oplossen en u ook nog terug contacteren hierover.
Alvast onze excuses voor het ongemak.
Groeten,
Aw
door een technische systeemprobleem kan je je niet inloggen op de TV app. Een technisch ticket (Ticket IM8850474) is hiervoor aangemaakt. De bevoegde dienst zal dit zo spoedig mogelijk oplossen en u ook nog terug contacteren hierover.
Alvast onze excuses voor het ongemak.
Groeten,
Aw
hartelijk dank Jonathan !!
hi bruno
Kan je ons je lijnnr of klantennr doorgeven via privebericht samen met je MyProximuslogin
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg
jonathan
Kan je ons je lijnnr of klantennr doorgeven via privebericht samen met je MyProximuslogin
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg
jonathan
Ik heb Tuttimus maar als ik probeer aan te melden op Proximus TV app, met gebruikersaccount MyProximus, dan lukt het niet. Wat doe ik verkeerd?
Ik zit met hetzelfde probleem, kan er iemand mij helpen?
mvg,
Sibel
mvg,
Sibel
hi
Kan je ons via privebericht je MyProximus login doorgeven samen met je lijnnr of klantennr ?
dan kijken we dit even voor je na
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
mvg
jonathan
Kan je ons via privebericht je MyProximus login doorgeven samen met je lijnnr of klantennr ?
dan kijken we dit even voor je na
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
mvg
jonathan
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.