Vraag

Proximus TV

  • 31 March 2018
  • 4 reacties
  • 79 Bekeken

De laatste weken is er bij het bekijken van TV op mijn iPad een fout in de synchronisatie van beeld en geluid. Beeld blijft doorlopen en geluid begint steeds met klank van een aantal seconden daarvoor.
Ik werk met Wi-Fi en een bbox 2
Wat is de oorzaak hiervan

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Renaat, is zowel de ipad als de applicatie volledig up to date? MVG, Wim
Zowel app als iPad. En bbox2 heb ik reeds gereset geen verbetering
Reputatie 7
Badge +4
Heb je dit enkel bij live kijken op de ipad of ook als je bv tv replay gebruikt of een opname bekijkt? Had je toevallig al eens met een ander toestel geprobeerd en de applicatie eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd?
Heb alles nog eens gereset. Duurde tamelijk lang om de bbox2 te resetten.
Schijnbaar is het nu voorlopig opgelost. Afwachten maar

Reageer