Skip to main content
Ik krijg de Proximus TV niet geïnstalleerd op mijn gsm. Vraagt mijn emailadres en paswoord. Heb zelfs een nieuw paswoord aangevraagd. Maar doet nog altijd niks. Vrij frustrerend aangezien ik nog maar net klant ben.

Kan iemand me verder helpen?

Gr.

N.
Beste Natalie,

Misschien is deze info nuttig voor u:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_install/particulieren/welkom-bij-support/televisie/proximus-tv-applicatie/van-start-met-de-proximus-tv-applicatie/hoe-krijgt-u-tv-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html



als dit niet lukt bellen naar klantendienst op 08002280 of een privé bericht plaatsen op:

https://nl.forum.proximus.be/members/het-proximus-team-51679



mvg.
Heb net hetzelfde probleem , reeds meer dan 2 weken klant maar zo goed als niks werkt hier!!!



Cloud , TV app , verbruik zien , ...niks krijg ik aan de praat...



Steeds technisch probleem of geen machtiging , of weet ik wat , zal snel terug naar Telenet gaan vrees ik!!!!!!
Oei... dat is minder. Ik ga de voorgestelde link eens uitproberen...

Ik kom van bij Telenet. Was ik echt niet tevreden over. Belgacom verdient een kans.
Het is niet altijd kommer en kwel ook, en problemen heb je vroeg of laat overal wel eens.

Mijn pa heeft ook in het begin een jaar het ene probleem achter het andere gehad maar nadien is het roer gekeerd en al die vele jaren dat hij klant is, is hij heel tevreden van Proximus, hij kwam ook van Telenet, toen er nog geen Digitale TV was.
Nathalie, als er nog problemen zouden zijn mag je me gerust je login van je MyProximus en je klantennummer doorgeven. Dan kijk ik het even voor je na. Groetjes, Charlotte.









https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Reageer