Beantwoord

Proximus dringend hulp !!!

  • 26 March 2018
  • 3 reacties
  • 242 Bekeken

proximus,

Ik ben heel ontevreden over my proximus app. Zowel inloggen als de foutmeldingen !!!
ik heb dringend hulp nodig.

zo is het niet meer plezant. ik heb eên samsung s8 recent gekocht via jullie met abbonement, ik bezie het toestel niet meer of krijg er een slecht g

ik loop eigelijk maandelijks verliezen door het niet kunnen ingeven van opties die veranderd kunnen worden.

(bv het aanzetten van betaalde nummers)( opties via de my proximus app) mpay enz....

bv ik koop heeel graag games via de xbox one met mijn abbonement. Ik probeer al maanden deze optie om te zetten dat ik speciale nummers kan bellen om dit via men abbo te laten lopen !!
De 100e malen inloggen om dan een foutmelding te krijgen via my proximus app of laat staan via de web browser. want je kan inloggen via het web of proximus site zelf...ik probeer al elke avond maanden dit op te lossen...

IK wil snel geholpen worden vàndaag proximus. ik weet dat dreigen over te stappen geen nut heeft en ik maar een nummer ben.

ZODUS... men 1ste probleem van die 20.
de opties aanzetten om speciale nummers te kunnen bereiken moet opgelost geraken
icon

Beste antwoord door AkiW 27 March 2018, 14:17

Bekijk origineel

3 reacties

Hier in de bijlage, elke aanmelding bij om het even wat ik wil doe, geeft hij deze foutmelding...op elke webbrowser op elke verbinding.

mijn router, wifree, mobiele gegevens....
bijlage....

of als ik de proximus my app terug open zegt ie telkens dit....
Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

dossier nr 33483914 is hiervoor aangemaakt. De bevoegde dienst zal dit zo spoedig mogelijk oplossen en u ook nog terug contacteren hierover.

Alvast onze excuses voor het ongemak.

Groeten, Aw

Reageer