Beste antwoord door Wim VL
Bekijk origineelProbleem instellen smart wifi
Ik krijg smart wifi niet ingesteld op mijn toestel. Krijg steeds volgende melding:
Dag Roy, is je gsm abonnement bij proximus? MVG, Wim
Ja, wij hebben tuttimuspack. Met 2 gsm abonnementen
Had je de applicatie al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en vervolgens opnieuw geprobeerd?
In dat geval kan je best gewoon manueel verbinden. Je kiest via wifi connecties auto fon en geeft daar je login en paswoord in (dit kan je terug vinden in je myproximus).
Het komt op hetzelfde neer uiteindelijk. Als je eenmaal op die manier geconnecteerd hebt zal het altijd werken.
Normaal gaat dit wel, ik heb echter niet meteen een oplossing voor jou behalve dit te doen zoals ik gezegd had.
Heb Smart WiFi via Myproximus wel in kunnen stellen met een Orange pre-paid kaart. Schakelt automatisch over naar Auto-fon als ik ergens ben met een PX abo.
Juist geprobeerd, maar blijft hetzelfde weergeven
Dus met andere woorden, smart wifi werkt gewoon niet! Ofwel?
Ik bedoel eigenlijk zoals uitgelegd wordt op de Proximus site met de Myproximus app
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.